reklama

Dialóg

Ako bolo? Kedy? Včera?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako bolo?

Kedy?Včera?

Dnesvčera aj predvčerom.

Všetkosplýva.

Pýta sa ma ďalej s úsmevom:

Jakto myslíš?

Jednoducho.Nenachádzam radosti.

Radostije všade veľa.

Nechajsa ňou pohostiť!

Nedá sa mi.

Bojísa ťa? Bojíš sa jej?

Janeviem. Nepovie mi, neozve sa.

Akoticho prekleniem?

Jednoduchouotázkou...?

Nepomáha,nedarí sa.

Ústaskrýva za páskou.

Páskumožno dole dať.

Nedarí sa,nepovie mi.

Otvoriťjej srdce snáď...?

Básňou,piesňou, lásky veršom.

Nepomáha,nepovie mi.

Hádamvšetko vyskúšal som.

Nieje to len tvojim pesimizmom stálym,

ženedovolíš láske spraviť život sladkým?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pesimizmusdávno sa už vo mne stráca.

A táláska?

Zistil som,že sa nevypláca

ľúbiťdievča priveľmi, srdcom svojim celým

A jasa bojím...

Bojíšsa?

...ženebudem v cieli.

Čosa vlastne spytujete o príbehu mojom?

Jelen ako bolo...?

Kedy?

Dnes,včera aj predvčerom...

Matej Kubriczký

Matej Kubriczký

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa sfúknuť nehoriacu sviečku,ktorej plameň ohnivo žiari.Túžobne stále chytám ten plameň,ktorý ma najviac vždy bude páliť.(Túžba) Zoznam autorových rubrík:  Ľúbostná poéziaOstatná poéziaNočný cyklusPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu